Warriors

Egentligen, om man ska vara petig, så skulle jag ha sovit vid det här laget, eftersom klockan ringer 04.45 imorgon. Morgonpromenad och stadig frukost innan jobbet 06.15. Jag är helt värdelös att gå upp när klockan ringer, men från och med imorgon då jävlar ska det bli ändring på det. Var ut på promenad med mamma och Carro idag, hade verkligen glömt bort hur skönt det är!

Skickade ut alla fakturor idag, skönt att äntligen ha det gjort. Det var jobb från oktober som jag inte hunnit fakturerat... Så i slutet av den här månaden rullar det in en skaplig summa, awesome!

Idag var jag och tittade på ett jobb, en flyttstädning på 300kvm. Självklart tog jag det och sa att jag skulle återkommer med en offert på det imorgon, så det har jag suttit och knåpat ihop ikväll. Det är ganska svårt att ge ett fast pris sådär, mycket tänkande och uträknande hit och dit, men det är skitkul! :D

Så se till att flytta nu allihopa och låt mig flyttstäda åt er ;)
Ring bara 0738301106, skit enkelt!

Tänkte skriva vad jag gjort i helgen, men jag tror jag glömt det mesta, som vanligt. I lördags var vi iallafall i Järbo och spelade spel, det var både mysigt och roligt!
I söndags tvättade jag den extremt skitiga bilen, skulle ha behövt tvättat den andra med, men det får jag göra imorgon. På em var vi till Valbo en sväng, och sen var vi på besök i Sandviken! Det var också mysigt!

Idag råkade jag sova lite för länge som vanligt. Åkte till Magnus och Carro och drack kaffe, efter det åkte jag, Carro och Jessica en sväng, åkte ner till Magnus på firman och drack ännu mera kaffe. Efter det åkte vi hem till oss och byggde ihop det ena badrumsskåpet. Vid fyra åkte Jessica till jobbet och jag och Carro åkte till Storvik och hälsade på Linda, Hasse och Alva och drack ännu mera kaffe ;) Åkte hem till mamma och pappa och åt sedan, och jobbade lite.
Nu ligger jag i sängen och ska sova, men Jessica sitter vid tv:n och släpper så in i helvete mycket skitar, så jag lär ju ska drömma om bomber och krig inatt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0