my life

Heeeeeej allihopa!

Ledsen att göra er besvikna varje gång ni öppnar denna sida, men tiden räcker inte riktigt till. Mycket jobb och nöje fyller mina alldeles för få timmar på ett dygn. Ni vet nog exakt vad jag menar med "för få timmar på ett dygn"... Det borde vara många fler, så man hinner med en massa massa saker! :D Okej, man kan inte vara orealistisk, men 30 timmar är väl inte att ta i?! Då har man 10 timmars sömn, 10 timmar till jobb och tio timmar till allt annat. Det kanske vore en uppfinning?! Om det vore det, så skulle jag bli mest känd i hela världen, för jag tror att alla skulle bli glad med några timmar till på dygnet. Alla har så mycket att göra, är upptagna med sitt och stressar ihjäl sig för att till sist gå in i väggen.
Tänk förr i tiden, eller typ när jag var liten(mindre) då hade folk tid att umgås med varandra utan att bestämma ett FUCKINGJÄVLA datum till allt! Man uppskattade och tog hand om varandra mer då. Det här ingens fel, utan enbart samhällets fel. Nu måste man alltid alltid planera flera veckor innan man ska ses, och när den dagen väl kommer så dyker det ofta upp något annat för någon av parterna och det blir inget av. Det här händer mig ofta.
Tråkigt tycker jag, för jag tycker om att umgås och inte bara vara upptagen med andra saker hela tiden.
Jag har iallafall slagit slag i saken och verkligen funderat på vad det är jag tycker är viktigt för mig, och allt det jag kommer fram till ska jag göra det bästa jag kan av.

Oj, nu blev det sådant där sludder igen, men det är skönt att skriva ner något som bara "ploppar" "opp" i skallen.

Ni som läser allt skit jag skriver och kanske inte träffar mig så ofta längre, vill kanske veta hur mitt liv ser ut just nu, i denna stund?!

Jag heter Malin för er som glömt bort det ;)
Om en vecka fyller jag år...25...inga frågor på det?! tack!
Jag bor i en liten by norr om Gävle(för att det låter bättre). Här bor jag med världens bästa tjej, Jessica <3 våran hund och våran katt.

Jag jobbar sedan några censurerade år tillbaka på ett ställe som heter McDonald´s om jag inte minns helt galet. Jag trivs för det mesta riktigt bra på mitt jobb, fina arbetskamrater och en rolig arbetsplats. Dock så SUGER arbetstiderna och lönen, så därför börjar det kännas ganska ohållbart...
I sommar ska jag prova på något jag inte gjort förr. Jag har nämligen fått sommarjobb på ett lager i sex veckor. Där jag som ni kanske förstår ska plocka varor, som sedan ska ut till våra kunder. Det ska bli spännande och jag ser verkligen fram emot sex lärorika veckor. Tyvärr kan detta leda till att jag blir arbetslös i höst, men det är risker man får ta i livet. Allt löser sig som jag brukar jag säga :)

Mina vänner, trott eller ej men jag har en hel drös av härliga vänner runt omkring mig, och jag tycker om dom RIKTIKGTJÄVLASKITMYCKET(som vi säger här i skogsbrynet). Går mest och väntar på att den där Sofie ska ta sitt pick och pack och flytta hem till "norrland" igen, och den där Sparfisen som jag har ännu längre bort kan packa resväskan och komma hem igen tycker jag!!!

Fritid, hm vad är det?! Jaja, jag ska inte klaga, jag har ett jobb i alla fall. Jag försöker att gymma så ofta jag kan, ska väl så småningom börja springa och göra mig av med ett och annat kärlekshandtag också...
Tvättar bilen gör jag kanske alltför ofta, för att vara exakt så är det utan krydd MINST tre gånger i veckan. 
Jag har en egen restaurang, en femstjärnig sådan, den ni! "M&M´s superduperbästa" har jag dömt den till. Kanske inte det påhittigaste namnet, men jag har aldrig skrytit om att jag är särskilt påhittig heller. Den besöker jag väl sisådär en fyra gånger i veckan kanske. Annars serveras det god mat här hemma, hos M&P och hos svärmor också ;P
Tiden som blir över spenderar jag på bästa bästa sätt med min flickvän och mina vänner. Mycket bilåkande blir det hit och dit på olika äventyr, men det är bara roligt, så det går fint.

Jag börjar bli ganska trött nu, så nu ska jag faktiskt runda av och krypa ner under ett uppvärmt täcke bredvid den finaste som finns!

Ni får ha det så bra mina vänner.

Tack och hej leverpastej jag har världens bästa tjej 


  


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha! vad skadad du är ;) gullunge!!

2011-05-11 @ 13:22:34
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0