flaskpost

sitter här och stör mig på hur fruktansvärt jävla mycket det blåser ute, och här inne !!! har också suttit och retat upp mig så jävla mycket på folk som snackar så jävla jävla jävla mycket skit om varandra och sen efter inte alls så lång tid är dom bästa vänner .. spelar ingen roll om dom inte känt varandra innan eller om de varit super tighta . hur orkar folk ??

och det är det jag menar med att folk är så förbannat jävla falska. först daltar dom som fan med en person , och sen går dom bakom ryggen på den personen och blir bästa vän med någon de pratat så jävla mycket skit om .
ni sårar folk, förstår ni inte det ?! gör misstaget en gång, men gör inte om det ! är man lite funtad i skallen, så lär man sig av sina misstag .

snälla väx upp någon jävla gång, och skaffa ett normalt jävla liv! och var rädda om dom som bryr sig om er, och akta er för dom som samlar på vänner och gör precis som det passar dom själva .


jag är inte guds bästa barn jag heller . men ju äldre man blir ju mer inser man vad som är viktigt i livet , och vad man vill ha ut utav det .  

 



Kommentarer
Postat av: sara welamsson

bra skrivet malin!

jag saknar dig. <3

2011-03-27 @ 00:15:25
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0