NÖJD

sådär ja . då har man snart avverkat en till dag i livet :)
är mycket nöjd över mig själv idag . har fått mycket gjort .
9.30 - 12.30  disk , kaffe , städ , promenad och dusch .
12.30 - 16.30  2 rätters hos mormor o morfar , tandläkaren = putsning och tandblekning ! :D efter det var jag och Carro hem till hennes mor och snackade skit .
16.30 - 20 tvätt , tvätt , tvätt , sov middag , tvättade bilen , käkade mat med pappsen .
20 - gymmmmmet m Micke & Hillberg , klar med tvätt , hem och däcka framför BB !!! :D
det märks att man börjar närma sig 25 om man säger så ! ;D jag är såå stolt över mig själv .
hejsvejs !!

Kommentarer
Postat av: Ahola

Shit pommes jag blir också stolt över dig! ;)

2011-03-30 @ 14:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0