dutti ja

godmorgon !

jag är tidigt uppe jag vet . eller tidigt och tidigt . jag gick upp halv tio , det är mycket bra för att vara jag . men så ser det ut nu för tiden . slut på sjusovartiderna .

jag har diskat och plockat lite . nu ska jag bära upp utemöblerna och tvätta av dom . sen ska jag sätta mig där och ta en till kopp kaffe och en cigg . kaffe och cigg kan vara det godaste . jag har förövrigt varit helt och hållet snusfri i sex dagar nu. jag ville inte sluta , men någongång måste man . och eftersom jag förstört mitt tandkött , så tyckte jag att det var dags nu . och eftersom jag varit så duktig ska jag upp till mammas jobb och putsa lite på gaddarna idag och förhoppningsvis hinna med och göra skenor till tandblekning . fintde !!!


nu ska jag lägga på ett kol . hörsdåhej !


Kommentarer
Postat av: L

Det är nästan så man blir imponerad :)

fortsätter du sådär så kommer du ha massa tid över till annat ! haha

2011-03-28 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0