nytändning i livet

Idag mina vänner och fiender...har jag fått ett sommarjobb !! :D den ni !!! jag är lyckligast i världen ! det ska bli inihelveteskönt att ta en paus från hamburgarna ett tag eller för alltid ?! det visar sig om jag får vara kvar på mackedonken och jobba extra under sommarjobbet i Gävle eller inte. Är i stort behov av pengar, så jag hoppas att jag får gå ner lite på tid under fem veckor i sommar, så jag hinner med båda jobben :) skulle vara awesome !! är så mycket jag vill göra, men pengarna räcker inte riktigt till allt tyvärr. Sommarjobbet är ett 7-16 jobb, sååå värt !! det betyder alltså lediga helger !!!!!!!!!! MEN går det som jag vill kommer jag att knega på donken dom lediga kvällarna o helgerna . Svensk sommar 2011 = hej då !! UTOMLANDS höst 2011 = GIVET !!!

Sommarens outfit som jag fick åka och välja ut alldeles själv idag ! :D



Det går bra nu kompis !!

Annars idag då...

Jag och hjärtat var en sväng på Owe´s efter mötet . Vi köpte en fin fin radio som Jessica blev kär i vid första ögonkastet .
På hemvägen åkte vi förbi Lina och drack lite kaffe. 
En sväng förbi Malin & Micke på kvällskvisten för att mysa med världens sötaste tjejer !! Ut på promenad var tjejerna också i sina nya skor . Se facebook !! Varning för världens sötaste ungar ! 

Jessica gick precis och lade sig. Medans jag måste hålla mig vaken ett tag till eftersom ännu fyra stängningar väntar. Ni hör ju själva.. Skönt med nytt jobb ett tag ?! 

Nu ska jag glo lite mer på mästerkockarna då jag ska få lite inspiration till mina matlådor jag måste greja i sommar, för där finns de då inte någe hamburgare och slänga ihop inte ;)

godnatt !  

Kommentarer
Postat av: Lina

Vem försöker du lura med matlådor ? : ) Mamma och mormor kommer nog ställa upp flitigt med sådana till dig i somman ;P hahha

2011-04-23 @ 19:47:09
Postat av: Sofie

Vad är detta!! Bloggar du igen :) ? Det har jag missat. Ska göra ett försök jag med, men måste nog ordna mig en dator först! Nu ska jag läsa vad du har att dela med dig av! Pusss :)

2011-05-02 @ 23:44:56
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0