de e ja de ;P

Vill bara börja med att gratulera min vän Karro som kommit in på sjuksköterskeskolan, Äntligen ! GRATTIS !
 

Och sen vill jag tacka Sara för en sjukt rolig dag i Valbo ;D Det gör vi om snart igen ..

Tog en trevlig kvällspromenad nu på kvällskvisten, tack för våra pratstunder .. Tror vi behöver dom båda två ;) Det löser sig, det gör det Alltid, Tro mig ! 



Mina vänner säger att du är respektlös av det dom sett , men jag säger ingenting, för jag har inget sätt och vill inget veta . Vill inte tro något sådant om dig .. Inte så jag vill minnas dig, därför håller jag min borta från Allt !
Kommer aldrig vilja dig något illa, och kommer aldrig göra dig illa på något vis , men vad du vill göra det är ditt val och inget jag har med att göra .. Du är Du , och Jag är Jag .. Alla har vi olika fel o brister , Du har dina och jag har mina .. Och vi bearbetar saker på olika vis .. Vill du vara envis, otrevlig och avig, ja då är det ditt sätt ...
Jag hoppas bara att du mår bra och har det bra, för det jag minns av dig är något som kommer finnas i mitt hjärta för alltid , och vill bara att du ska må bra . Och kunde inte jag få dig att må bra, då är det bra att någon annan kan få dig att må bra tycker jag, det är huvudsaken . . .

För övrigt ...

Jag mår bättre nu och livet känns värt att leva igen, så tack allihopa som stöttat mig under det här <3 

Och mina vänner , tack för en underbar helg !!!  hahahahahahahaha , det glömmer vi Aldrig ! Älskar Er !!! 
 


Kommentarer
Postat av: sällskapet

Visst va det mysigt med en promenad och prata lite.

fast du pratade och jag mäst lyssnade :)

2009-01-30 @ 14:12:14
Postat av: Jag

Det är vad du behöver =)

2009-01-31 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0