Så äre...

Man har inte så mycket tid över att skriva här, men kan ju sammanfatta lite av det nya året iallafall.

Nya året skulle tydligen bli en början på något nytt enligt en speciell person...Jag hoppas att det blivit det för dig iallafall, för mig handlar det bara om att hålla sig sysselsatt 24/7 för att inte tänka på Dig hela tiden.
Alltså det är ju såhär...Visst kan jag leva ett liv utan dig, MEN jag är inte lycklig utan Dig, det är där det skiter sig som fan!

Grejen är den att jag blev så jävla sårad när det tog slut...När du gjorde slut efter två år, och jag började gråta, som alltså är helt naturligt i den situationen, då säger du till mig "sluta gråta det blir bara jobbigare för mig, jag lägger på nu" Jag var var ju helt förstörd, så jag kunde ju inte bara sluta gråta och låtsas som att allt var bra...Jag behövde verkligen Dig då, men du slängde på när jag mådde som värst. Det är något jag kommer få leva med hela mitt liv. Att min första kärlek slänger på luren i örat på mig, och sen hör man inte ett ord mer.  Jaja mycket ska man vara med om, som man inte alls kunnat tänka sig.


Så..Nyår sög typ!

Kom väl hem vid sextiden där på morgonkvisten, efter en fartfylld natt med charader och en massa spelande. Tur att jag var nykter hela natten, så jag kunde spendera kvällen med lite gotta och "bio" med två helt underbara personer. Innan jag åkte hem till Torsåker den kvällen fick jag sällskap i bilen av två små-tjejer som att älskar att åka bil med mig nu mera ;P

Andra dagen på det nya året, ja då var det dags att jobba igen efter en veckas ledighet... Det var skönt att vara tillbaka, men minnen är många just där. Efter att vi stängt vid ett, så åkte vi hem ett gäng till mig och snacka skit till klockan var väl sådär fem halv sex. Är i väldigt behov av sällskap nu, annars känner mig lätt ensamast i hela världen. 

Ja tredje dagen får man vakna sådär en kvart i tio av att det ringer på dörren och moster och världens sötaste lilla skitunge rullar in ;D hade sovit två timmar, men det gick ju de å. Dom blev kvar i sådär en fem timmar, så det blev fika med släkten den fm, det var roligt att dom kom in, händer ju inte så ofta att dom gör det när jag kommer hem till dom så mkt :P  åkte hem till moster o käka på em och hälsade på kärleksparet, sen blev det film och cider för hela slanten med Sofie på lör-kväll, vi skulle åkt till Gävle o spela biljard, men båda är förkylda så vi tog oss en hemmakväll ist. Har typ sovit halv dagen idag, Sofie blev tokig när jag aldrig gick upp, haha ! Åkte iaf hem till mamma o pappa o käka, sen till kussebullen o fika som fyllde gammal ;) nu ska jag hjälpa mamma med maten, sen blir det spelkväll i s-viken :D och efter det ? Ja, då får jag finbesök =) 


God fortsättning allihopa ! Önskar jag får det så småningom å, håll tummarna för mig är ni snälla gott folk ! ;)

// Malin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0