three weeks...

Halloj !

Sitter man på jobbet och gör det sista på schemat, ska försöka att lägga ut det idag...
Idag hade jag en bra morgon, tog mig en liiiten sovmorgon till kl 6 och så var jag här inatt och inventerade, så skööönt !
Så nu springer mina små pojkar där ute och jobbar, medans jag sitter på kontoret och latar mig (kan man tro).

Jobbade 6-14 igår, sen följde jag med Lotta till Valbo/Gävle en sväng och sen åkte jag tillbaka till jobbet och jobbade på lite till klockan blev framåt åtta .. Då kände att jag behövde åka hem o börja städa lite iaf, så jag ringde Sparven och frågade om hon ville göra mig sällskap, och självklart ville hon det .. Så vi åkte hem till mig och fixade lite, drack lite oboy, käkade mackor och spelade mitt nya spel, Bilar . Helt okej om man förstår sig på det tror jag =) Sen åkte vi till jobbet igen, gjorde ett par sista ryck för dagen, sen bar det hemåt till min superdupersköna säng, mm me like !

Idag ska jag till hemtrakterna och hälsa på, käka lite mat och sola lite med Carro om jag inte blir allt för sen hem.. Hoppas på att sjuklingen är piggare idag, så jag kan åka dit och kika lite på film ..

Annars då ?! Hmm .. Händer inte mycket just nu, förutom att jag tillbringar många timmar framför den här dumburken på jobbet :S
Ser sjukt mycket fram emot utgången i Falun i helgen iallfall :D Vi blir ett gäng ! SingStar och spel hos Sofie först tippar jag på ? =) charader ? oooja !
Enda dagen som inte är planerad än är fredag ... Någon som har nåt förslag ?

Nu måste jag lägga på ett kol med schemat, innan jag får skäll av McBoss ;)

Hare Bra !

// Malin


Kommentarer
Postat av: Madde

denna helg skall jag vara med också ;´D

2009-01-20 @ 12:52:10
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0