Det var en gång en liten fågel .... (Sparfy)

Gokväll !

Nu ligger vi tre här i sängen och ska sova .. Tur man har stor säng ibland :P Eller att jag är väldigt liten, hälsar dom här ;) Men jag är iallafall en riktig mysis, för det är man när man är lika liten som jag .. Man vill bara krama om mig  sägs det , så jag är ganska kramvänlig tror jag .. Bra eller Dåligt ?

I lördags var ju jag och Sofie in på fest i Gävle... och det hände ju lite småroliga saker , som t ex att en liten kille (lika kort som mig) trodde att jag och Sofie var ett par .. haha, hallå ! Vi stog ju tom minst en meter ifrån varandra hela tiden :P Iallafall när han fick veta att det inte var så, började han tokragga på Sofie .. haha så jävla roligt när dom stog där .. Sofie 1,74 lång typ och han högst 1,50 , haha kan inte sluta skratta åt det heller !

Idag blev det ett par timmars jobb, sen bar det iväg till Valbo en snabbis with the little girls. Behövde nya kostymbyxor.. Blev ett par sådana, ett par jeans, två armband, 2 spel till Playstation (Rattaouille och Bilar) och lätt det roligaste sällskapsspelet (charader) .. Naaajs !

Efter det åkte vi en snabbis och hälsade på min sötunge <3 sen hem till Elin o kikade på film och nu ligger vi här hos mig och ska sova . Jag börjar förövrigt att jobba om 5 timmar !!! ååååå ! Men sånt är liiiivet !!! :D

Imorgon när jag kommer hem ska jag storstäda här !!! Ja tack ! Så jag kan åka och köpa mitt nya köksbord snart och möblera om lite här ..
Ikea nästa och inhandla lite vårkänsla .

Nu SOVA !

Sooooov Gott !


Kommentarer
Postat av: sofie

1,74.. det var klent. testa 1,77 ;)

jag vill följa med till IKEA !!

2009-01-19 @ 11:34:09
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0