Skitsnack , Fiii Faaan !

haha men okej , skitsamma då ... orkar inte bry mig mer ! Så jäääävla trött på allt jävla skitsnack nu så är det är helt sjukt . Nu har man tydligen gjort nånting som man inte ens vet själv , men så är det väl alltid ? Eller vad säger du Sofie, ska vi gå och handla barnkläder någon dag ? ;)

Finns inte ord till hur riktigt less jag är nu ... och om du vill kasta bort två underbara år med att lyssna på skitsnack, så visst FINE ! Dumt och fråga mig ... Men vill man kasta bort en vän för livet så vill man väl, har svårt att hindra när man inte ens får veta vad saken gäller ..


Händer idag då .. ? Borde fortsätta med schemat, men jag har ingen lust att sitta hemma bara. Sitter hos en vän i S-viken nu och svär lite :P Ska åka hem till Torsåker snart och duscha en snabbis och sen ta mig en sväng till Gävle och träffa Sophie, ska bli trevligt !

Hare rå !

Ps. Ejik , titta jåjujjen Ejik , Ejik !!! Ds. Skojsigt va Sara ? :P

Min kommentar i lördags .. "I don´t fast on card" så kul vare väl inte ? ;) bara för att jag inte kan engelska . haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0