När tankarna blir för tätt inpå ..

Halloj !

Nu sitter jag på jobbet ... Jag är trött och jag fryser, som vanligt när man börjar 06 !!! :(

Kom iofs inte hem förrän ett inatt, och somnade vid två, så får väl skylla mig själv egentligen .
Gjorde inte så mycket igår .. var upp till Hofors, spelade Guitar Hero och åkte bil typ .. Sen åkte jag hem till Torsåker och satt där i en bil ett par timmar och snacka om allt mellan himmel och jord.. Man har svårt att avrunda då, när man har mycket att prata om, därför fick det bli sent, som alltid annars dom senaste veckorna .. usch det är hemskt att sova såhär dåligt, känner mig sjuk varje dag .. men det ordnar sig med tiden.

Idag jobbar jag till fyra, borde sätta mig med schemat när jag kommer hem, men den lilla lilla hjärna jag har är inte riktigt i form för det än ..
Ska iallafall träna idag och sen blir jag kvar i Hofors över natten skulle jag tippa på =) ledig imorn ju ffs !  Yees ! :D

På återseende ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0