Nämen, se så bla de blidde

Hallå ja !

Tänkte skriva litegrann innan jag ger mig av hemifrån igen...

Den här veckan än sålänge, har enbart handlat om jobb och jobb .. Blev äntligen klar med schemat idag, det tar egentligen två veckor drygt att sitta o fippla med det, nu gjorde jag det på tre dagar, är man lite bra eller ? ;P Var egentligen ledig idag, så tog mig en ordentlig sovmorgon till halv ett, sen bar det iväg till jobbet iallafall ... Jobbade till fem typ, sen åkte jag och köpte ett nytt köksbord, fick även sällskap, det var snällt =) vi skulle ha tvättat min Älskling idag, men det hann inte jag med, så vi ska det imorn istället .. Knäppa lite kort och städa ur . Tur man har som får hjälp ..

Mamma, Pappa o Momor kom in till mig nu på kvällskvisten och käka . Dom hämtade även mitt köksbord och pappa byggde ihop det och mamma o mormor hjälpte mig att rensa lite på vinden :P

Blev riktigt bra med det nya bordet iallafall , mycket plats i köket nu .. Sköönt de . Inte för att jag använder det så ofta, men det kommer väl de å :P Eller det ska göra iallafall !

Nu ska jag dra mig ut på nya äventyr, och det i sin tur betyder att jag inte får sova i miiin säng inatt :S men vad gör man inte för att hålla en ensam vän i ett stort hus sällskap ? ;D

Jobb imorn igen . Njuta av mina sista 15 timmars ledighet , yepp !

Tjaaaa då !

Kommentarer
Postat av: Madde

TAGGAD då ? sjukt taggad jag, snart fest Malin, då får du vara lite ledig :D

2009-01-22 @ 10:06:48
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: sällskapet

bara roligt att tvätta bilar :)

2009-01-22 @ 13:08:49
Postat av: Jag

Vi får städa innuti och knäppa lite kort nästa gång när vi har lite mer tid =) ?

2009-01-22 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0