Min bil och jag ...

Gokväll !

Sitter på jobbet nu igen .. Skönt de ! Trivs jäkligt bra här faktiskt . sometimes...

Idag gick var jag tvungen att gå upp i skaplig tid, så jag hann faktiskt få det lite städat hemma idag, t o m så jag hann äta frukost vid mitt nya köksbord :D

Han även få bilen tvättad idag, det tackar vi för .. Tror vi använde 3 svampar och alla tre var helt kolsvarta ! haha, bra där ! Tyckte vi sa att vi ska göra det till våran torsdagsyssla :P Eller vad var det du sa om Söndagar ? =)

Annars hann det inte hända mycket denna dag innan det var dags att bege sig till en "efterlängtad" stängning ..
 

Imorgon ska jag, Elin och Sparvis åka till Gävle och hämta Elins saxar, sen till valbo en sväng och kika på lite kläder åt mig igen :P Och sen ska Elin färga mitt hår :D och ev klippa mig, får se hur modig jag är imorn ; ) men måste ju se vårdad ut till utgång i helgen åtminstone . .

Nej , åter till arbetet .. slutar ju nästan snart .

Trevlig Kväll !

// Malin

Kommentarer
Postat av: sofie

tar du egen bil eller ska jag hämta dig på lördag??

2009-01-23 @ 08:30:48
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: sällskapet

neje, du kan ju inte klippa dig kortare :O

2009-01-23 @ 13:39:34
Postat av: Jag

Haha neje , du kan vara lugn :P blev ingen klippning idag ;P

2009-01-23 @ 18:01:59
Postat av: Madde

kan ju inte stava rätt på allt ;)

2009-01-23 @ 18:28:48
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0