Ledig helg ..

Tänk att man har så mycket för sig att man inte ens hinner skriva ett par rader ..

Nu sitter jag på jobbet .. Jobbar till 01 idag. Väntar på att min Älskling ska komma tillbaka från tvätt nu .. Snacka om att man är bortskämd när två killar åker och tvättar bilen åt en kl nio på kvällen ;D snällt som fan !

I helgen är jag ledig, ska bli så grymt jäkla skönt ! Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än, Sofie ska iaf färga håret på mig om hon inte hinner bli mongo tills dess ;P Sen blir det gymma och sola imorn också, fett naajs !

Lördag blir det nog till att ta sig en sväng med fyrhjulingen följt utav bror och kusin, sen på kvällen är det födelsedagsfest m. smörgåstårta hos Sofie sen utgång i Falun..

Blir nog en kanoners helg trots allt .. man vet verkligen vilka som är ens riktiga vänner . Tack ni är guld värda !

See Yaa !

// Mallan

Kommentarer
Postat av: sofie

jag är ett mongo trallalallalaaaa ! 8-)

men vi kirrar färgen imorn innan vi blir allt för berusade =)

TAGGA !!

2009-01-09 @ 10:55:47
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: sofie

jag är ett mongo, trallalallalaaaa 8-)

men vi kirrar håret imorn innan vi blir för berusade !

T A G G A !!!

2009-01-09 @ 10:56:47
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: sofie

bara för att jag råkade skriva två kommentarer ;) mongo dator. hihi. nu ska jag nog ringa åh väcka dig. bajjbajj

2009-01-09 @ 10:57:54
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0