Gangster .. That´s Me !

Ja, det är fan vad man blivit poppis efter helgen :P "i´m a famous gangster" numera .. haha !!!

Helgen är något jag sent kommer att glömma...kan ju faktiskt inte annat än skratta när allt har lagt sig . Men en sak är säker, Me Like Blåvitt !!! Tack pojkar och flickor, lovar att vi Aldrig ses igen ;) och taxichaffisen .. vem är du ? haha !
Och ... Nästa gång är det hemmamatch, missa inte det !


Jobbade igår, men slutade vid 14 . Mådde lite lite dåligt igår bara .. Blev fika på stan hela em sen, trevligt . Hoppas att vårat samtal hjälper dig lite nu iallafall och att allt löser sig .. Aldrig roligt att se någon så ledsen, även fast leendet kommer fram ganska ofta ;P

Blev mat hos mamma o pappa på kvällen , sen åkte jag till Hästbo och hälsade på lite ...


Idag blir det soffläge, är så jäkla förkyld efter helgens bravader .. usch ! Så jävla trött på förkylningar nu, har hållt på såhär enda sen i höstast nu .. Fyyyy Faaaan !

Sist men inte minst, jag har fått kört min drömbil idag !! :D Fast ett nummer mindre, men det gjorde inget ! Tusen Tack ! :D


Hörs sen ! Tjaaaaaaaaaaaa då !

Kommentarer
Postat av: gabbe

tjoho!!! nej det går inte att trycka ut henne hon har bosatt sig i magen ;D

2009-01-27 @ 12:57:55
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Madde

nämner ju inga namn ;) hihi hur mår Gangster Malin idag då ? :D

2009-01-28 @ 07:20:06
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: sofie

nu har jag fått ett värdepapper om pengarna.. men vet inte hur man gör :S

2009-01-28 @ 10:13:20
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0