flytt ..

Goddag !

Nu ligger jag i sängen och gör schema, äntligen har jag kunnat börja koncentrera mig :D

Vill så gärna med Sofie och gymma och sola idag, men vet liskom inte om jag hinner .. Måste ju bli klar med det här idag. Sen ska vi ju in till Gävle vid 6-tiden också, och före det ska jag hinna packa ihop alla mina grejer som jag släpat med mig till Torsåker .. Det blev en del, även fast jag bara bott här en vecka :P

Imorgon ville dom ha med mig på Tidningscupen, men jag jobbar.. Tur de ;) kanske blir med på sista matchen som är vid sju, men ska ju ut och käka också, så det kan bli tight de .. Äh, får styrketräna med pommeskartongerna på jobbet i helgen ist =)

Ha en bra helg ! Det ska jag ! :D

// Malin

Kommentarer
Postat av: gabbe

men hoho!!! guud klart du måste bara å dyk upp de... om jag inte är hemma är jag nog på bb ;D hehe

2009-01-16 @ 18:21:50
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Erica

du är alltid välkommen =)

2009-01-16 @ 19:40:04
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen=)

Lilla skruttan, jag vet att du fixar detta!! Du är på god väg redan! Älskar dig skitunge!

2009-01-17 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0