Fett Naajs

Så var denna kväll slut också ... usch har varit vaken 24 timmar nu, så jäkla drygt :P

Kvällen tillbringade jag i Gävle med Sophie, det var trevligt att umgås med den lilla tösen efter drygt 9 år =) ojoj vad tiden går...


Har även fått hela veckan planerad, det tackar vi för ... 
Imorgon jobbar jag lunch, sen blire hem o lägga lite schema. Sen upp te Hofors och hälsa på den lilla skiten som har blivit så stor så hon flyttat hemifrån ;)

På onsdag jobbar jag öppning igen :/ men på kvällen blir det träning igen iaf :D

Torsdag...hmm blir nog först in en vända till Gävle och vaxa lite här och var, haha ;) sen på kvällen bär det av till Gävle igen för ännu ett bio-besök...stammis på sf, jajjämän !

Fredag in till Gävle på discobowling med brudarna...

Lördag, öppnar :/ Middag med bruttorna på kvällen, naaaajs !

Söndag, öppnar IGEN :/ kommer att ta kål på mig ... Träna sen iaf ..

Nykter helg , PASS ! ;)


Sleep Well 

// Meeeeeeeee                                                 


Kommentarer
Postat av: sofie

vad ska du gå på för bio =) ???

jag har också klippkort, ska dit ikväll igen ;D mohaha.

2009-01-13 @ 10:29:57
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: Jocke

Jag har oxå Klippkort ju!!!

Vill oxå vara med,,,

Får ja?

2009-01-14 @ 13:15:57
Postat av: Jag

Ja, det är väl klart att du får lilla Joakim ;)

2009-01-14 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0