ett sista ord ...

Det finns så mycket ordspråk som passar in i mitt liv just nu ... 2 av dom är :

* Är huvudet dumt så får kroppen lida .. men det är ju inget jag kan göra åt nu ..

* När hjärtat säger till får huvudet säga vad det vill .. stämmer så sjukt bra , och jag minns det så väl .. JAG kommer iaf   aldrig glömma !
Det här kommer verkligen att följa med mig hela mitt liv, och det kan INGENTING ändra på ..


Jag har försökt så länge nu, men inget resultat, och någon gång är det väl dags att släppa taget och gå vidare...och ja , det är väl dags nu .. Med stor sorg i mitt hjärta släpper jag nu taget och önskar Dig all lycka och framgång i livet ! I mitt hjärta kommer du alltid att ha en STOR plats .. och Jag Älskar Dig så länge jag lever ! Tack för de här åren !


Jag tror Aldrig att man kommer över sin första kärlek , det verkar inte så nu iallafall, man är sig nog bara att leva med det ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går, det tar bara lite tid...

2009-01-15 @ 05:17:28
Postat av: Jag

Jag vet ..

2009-01-15 @ 11:37:13
Postat av: Madde

Förr eller senare kommer man över, eller man lär sig leva med det, men du vet första kärlen den sätter sina spår. puss å kram på dig gumman

2009-01-15 @ 12:30:09
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Jag

Jo tack, jag har märkt det...Tänk dom gånger man trott att man varit kär, men sen när man verkligen blir kär på riktigt då går det aldrig att komma över det ... men som sagt .. man lär sig att leva med det, komer över det gör man väl aldrig väl ?

2009-01-15 @ 12:35:54
Postat av: Madde

"Första kärleken är som den första snön, man ser tydliga spår"

2009-01-15 @ 13:13:09
Postat av: sofie

den är som en jävla skugga som följer en genom livet.. men man lär sig leva med det. hold on, be strong ! love ya!

2009-01-15 @ 13:22:23
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja, med er som vänner så ska jag nog kunna ta mig igenom det här ..

Tråkigt att du inte ska vara med i helgen Madde, men hoppas att du får det superskoj på båten :D

2009-01-15 @ 15:32:33
Postat av: Madde

Kommer igen nästa helg ;)

2009-01-15 @ 21:34:26
URL: http://busmaddiz.blogg.se/
Postat av: Louise

Det sitter nog kvar för livet. Men fuck that shit. Det är bara första gången, livet kommer att bli värre. För mig med! :D

Men så fort små saker är dåliga gör man det stort, om små saker är bra struntar man i dom.

gör skillnad på året.

2009-01-17 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0