aa visst ..

Jaha, då var man tillbaka på jobbet igen då efter två dagars ledighet ..

Har gått bra att jobba idag, inte gjort så mycket, mest kört med alla andra .. men är det mitt jobb så är det :P


Igår var vi i Gävle på discobowling ... Gick fan bra igår, haha .. Anna o Sofie var ju grymma, så det var lite hårt motstånd .. Sen Bettan var det ju ingen konst att slå .. haha !
Jag och Sofie åkte hem och såg en romantisk film och käkade ostkrokar sen iallafall .. Naaajs ! Inte blev vi nå deprimerade då eller , nej då . .

Nu ska jag hem o duscha och försöka få undan julsakerna så gott det går .. Sofie skulle även ha färgat mitt hår idag, men det hinns ju inte med eftersom Emma ringer och vill att jag kommer till Jernvallen o kikar på fotboll med henne..Sen ska jag och Sofie dra oss iväg till Gävle NYKTRA på fest ! Inte dåligt de inte ...

Nej nu lär jag dra mig hemåt och laga ihop lite mat , ska bli ordning på mig nu .. =)

Hare , räv och Älg  !

Tjaaarå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0