Komiskt

Nämen hallå där !

Vem är på jobbet då ? ;D Jo visst fan, MallanBrallan såklart ! Har bara suttit o snackat skit i snart tre timmar, faktiskt riktigt rolig eftermiddag .. som den här : "pallapillapulla"  haha, klockrent !

Helgen i övrigt då ...
Jobbade  7-17 igår . Solade med Sara efter jobbet, sen var det skynda hem och göra sig ordning för att sedan åka vidare till Gävle o käka o kika melodifestivalen . Naajs kväll/natt .. Slutade med övernattning ...


Ska fortsätta denna dag med solning och myskväll med Sara, mycket trevligt ! Tur att jag städat hemma ; ) Måste nog ta mig lite tid och åka hälsa på min sötnos först också, så längesen jag träffade henne nu igen .
Sen efter ikväll ska jag träffa Dig , promise ;P


Alltså vissa saker är fan helt sjuka ! Är vissa desperat eller vad ? Men hej jag heter ...... och jag börjar jobba där, för där jobbar en skitsnygg tjej .. Och det kanske kan kännas precis som första gången ? Om jag gör om samma sak igen .
Oj, råkade visst vara alldeles för på den här gången, och hon är ju faktiskt upptagen och det blev inge bra ..  nähä .. förväntat dig något annat eller ?
haha aja , man slutar aldrig att förvånas .
Inte för att många kommer förstå det där jag nyss skrev, men men det är saksamma kände bara att det var komisk grej att skriva .


Ska förövrigt ha samtalet som kommer att förändra mitt liv något år framöver om det går bra =) hoppas att det blir positivt, för då flyttar jag härifrån 1 JUNI , forever ! Yeeeeah !


Nu ska jag lägga ut schemat, sen go to my little baby !

Tjaaaaa rååååå !

// MallanBrallan

Kommentarer
Postat av: sällskapet för ett tag sen

vem lovar du att träffa? :)

2009-02-22 @ 16:50:55
Postat av: evelina

malin, du ska inte sola när du är förkyyyld! det är jättefarligt!! och förresten, pallapillapulla :) / evelina

2009-02-22 @ 21:05:37
Postat av: sofie

wehoooo !

fixa vikarie, check !

berätta för alla, check !

fixa boende, check !

se till att malin kirrar biffen med chefen (hoppas på check ;) hihi.)



jäääääh !!!

2009-02-23 @ 11:33:56
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0