De ä mycke nu !

Halloj !

Jag är sjukt dålig på att uppdatera här nu , men tiden räcker inte alltid till .

Har inte hunnit annat än att jobba denna vecka . Men inte är jag bitter för det . Behöver så mycket pengar som möjligt till sommaren ..
Och varför det då ? Det är inte riktigt klart än, så ska inte skriva det nu . Men en del saker är klara .. Jag behåller lägenheten i Sandviken till 1 juni . Mellan den 3-8 juni drar vi till Cypern på bartenderkurs . Där är det stopp än sålänge ...
Men förhoppningsvis kommer jag inte hem igen förrän i september . Så mycket kan jag säga nu . ; )

Så nu ska man snart bo hos mamma o pappa igen ;D haha ! Trodde jag aldrig . Trodde du mamsen ? ; ) Men det blir ju bara några mån tills man jobbat ihop pengar och drar igen , och då är det Australien som står på tur . Just nu är det ju bara planer, men är 90 % säker på att det kommer gå iland . Det hänger på chefen ; )


Idag är min enda lediga dag den här veckan , och då ska jag jobba ändå !! ååå ! trött jag blir ; ) men som sagt, jag är aldrig bitter !
sen ska jag nog träffa lille sparvis en sväng på kvällskvisten . Hon har ju saknat mig , så nu måste jag se till att vara lite social idag ;D Sen blir det Hofors , där det blir lite planering med miss Lindberg , och så slipper jag sova ensam inatt :D

Nej nu måste jag lägga på ett kol . På grillen ! :D

Hej Svejs ! Ha en bra helg !

// Mallan

Kommentarer
Postat av: sofie

men vafan, kan det bli sommar nån gång lr?

hihihi ;)

2009-02-20 @ 12:52:17
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: Jessica

det blir ingenting av med det där säger jag ju ;)

2009-02-20 @ 13:28:01
URL: http://mattssonjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0