ZzZzZz vill jag nu !

Godmorgon !


Sitter man här med jobb igen , men sista natten nu =) imorgon natt får jag äntligen sova . Fan va skönt !

Igår var det som sagt jobb hela natt o dag . Börjar gå lite tungt nu .. men snart klar !

Efter jobbet drog jag till Hofors på möte, efter det till mormor o morfar o käka . Sen hem till mamma och fick lite rådgivning inför flytten . Åkte ut te skogen och gjorde lille mannen sällskap, sen ett långt o trevligt samtal på vägen hem ; ) lite jobbigt att det slutade i tystnad bara , haha ! 

Befinner mig på jobbet 7-13 idag .. sen hem till Torsåker en sväng på em för lunch, barnvakt och klippning .. Åter på jobbet cirkus 17-22 . Förhoppningsvis bara till 19,30 för jag vill TRÄNA !!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0