Omöjligt ta mé fan !

Hej Hopp mitt i natta !

Idag är det tisdag, jag tycker inte om tisdagar mer .. usch !

Har inte så mycket att skriva idag . Förutom att jag insett att vissa saker är helt omöjliga ... Som t ex att flytta redan imorgon , för det är vad jag vill ! Har absolut ingenting kvar här att göra , helt sjukt . Inte ett skit !

Igår var en seg dag, jobbade hela dagen . Mormor & Morfar kom in med två måltider, så hungrig var jag iallafall inte ; ) Kom väl från jobbet vid 21 , åkte upp till Hofors där det blev film hos Joakim . En skräckis .. Sofie satt och "fjanta" sig hela filmen, men ändå fick filmen en vidbränd toast, som Jocke uttryckte sig . Av mig fick den knappt en halv isf , så "icke skräckis" var den ! 

Inatt sover jag hos mamma o pappa , inte för att jag gått o lagt mig än då , men har man jobb o göra så har man .. 
Ska slumra till ett par timmar nu iallafall , så man inte är helt död idag ! 

Ha en bra dag ! 

Jag finns på donken 08-19 om någon funderar :P

Tjippp ! Tjoppp !


Kommentarer
Postat av: sofie

jag fjanta inte !!!

den var fan ruggit otäck. du har ingen rätt att uttrycka dig eftersom du satt med näsan tryckt mot mobildisplayen hela filmen !! sådetså ;D

2009-02-17 @ 09:18:18
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: sara

Hihi, jag satt precis och funderade över om du jobbade idag :) Men nu vet jag ju, så då kanske jag kikar förbi.

2009-02-17 @ 11:23:38
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

stanna för min skull...

2009-02-17 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0