Besvikelse

Nyss hemkommen från en promenad och solning med Sara .. sköönt ! Somnade i solariumet, sjukt skönt . Behövdes verkligen också, eftersom jag ska tillbaka till jobbet vid 19 och jobba stängning .
 

Synen idag fick mig verkligen att inse på RIKTIGT ännu en gång vad det är hon gör med mig.. + gjorde mig väldigt förvirrad ..
Så ... Flytten känns som en riktigt bra idé ! Träffa nya människor, och verkligen börja om någonstans där det går att lägga allt bakom sig, och minnas bara det bra utan att bli påmind om allt skit .
Hoppas för allt i världen att det blir av denna gång  !

Men före det finns även andra resor inplanerade av fröken Lindberg och av mig då såklart =)

Mars - Kryssning
April - Elmia , ev Sälen
Juni - Cypern
Juli - Festival , blää ;) men men, vad gör man inte :P
Sep - Okt - Flytt förhoppningsvis ... Helst Australien, annars är det nog ganska bestämt att det blir Linköping ..  


Sara Löfgren - Starkare

...För jag går nu .

Kommentarer
Postat av: sara

Jadu Malin, solningen idag behövdes verkligen. Skit skönt! Nästa gång blir det väl en Aroma iallfall? :D

2009-02-03 @ 19:17:59
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/
Postat av: sofie

hmm.. vad har hänt? ring och berätta!!





2009-02-04 @ 09:33:38
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0