you learn

Nu har jag bestämt mig för att skriva liiite mer här. Det passar ju bra när man för engångsskull har skaffat sig ett normalt liv. Med normalt liv menar jag nog att jag inte jobbar på "donken" längre. Ett bra exempel är att jag nu i januari har fyra helger lediga, av fyra möjliga! Helt otroligt! Okej, jag jobbar nu på lördag, men det är allt. Jag vet inte riktigt vad man gör nuförtiden när man är ledig?! Om det är någon som har några bra förslag, så får ni gärna hojta till!

Några av Er trogna läsare på denna extremt fartfyllda blogg kanske undrar vad jag gör nu?!

Jag har precis sagt upp mig från ett heltidsjobb på "donken", tagit ett halvtidsjobb på Lidl och startat en enskild firma där jag utför hushållsnäratjänster och lite annat smått och gott. Jag tackade för ett par veckor sedan nej till ännu ett heltidsjobb i Gävle, så jag tror alltså stenhårt på min firma. Man ska våga satsa för att vinna!

Jag kommer att skriva här mest för att jag själv ska komma ihåg vad jag gjorde för fyra timmar sedan typ...Så bra minne har jag...

Annars är nog det mesta sig likt. Bor kvar i samma hus, har samma brud som sist, samma hund, samma katt, samma bil + en till bil, samma mamma, samma pappa, samma vänner + någon ny sjysst en !

Idag har klivit upp efter 11 timmars sömn, fikat hos moster, ätit hos mormor o morfar, städat(firma), fikat hos mormor o morfar, köpt ett underställ och ett par handskar i mammas horseshop, åkte hem och diskade och plockade lite, satte mig här och fick ihop några rader.
Kvar idag är att nu koka sig en kopp kaffe, plocka lite till här, dra på sig varma kläder och ta en promenad ner till gymmet så att de stora musklerna inte blir till gäddhäng , och sist men inte minst ska jag ta en välbehövlig solning.

Fast nu dök bilhandlarn (bror) upp , så kanske det blev ändrade planer ;D

gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0