Uppblåst

Gymma gymma gymma gymma
Jobba jobba jobba jobba jobba
Japp, det är nog det enda jag kommer hinna med denna vecka .. Nu är det mycket jobb asså .. Jag känner för första gången på läääänge att jag skulle åtminstone behöva ta en veckas semester . Bra där Brallski att du börjar känna när det blir för mycket !! Tittade på en serie där en kvinna började blöda näsblod en massa och sen fick hon en stroke . Jag insåg då att jag är nog inte stålkvinnan som jag tycks tro ibland .. Mongo ! Tackade faktiskt NEJ till ETT jobb förra veckan , dutti tjej ! Hoppas att dom hör av sig igen bara annars kommer jag inte att tacka nej till ett jobb igen , punkt och slut ! :)

Jag har för övrigt haft en super trevlig helg ! Jag har varit helt ledig i TVÅ hela dagar ! Det var välbehövligt !

Imorgon har jag en flyttstädning som jag helst vill hinna klart med imorgon .. Har fullt upp resten av veckan också .. Blir dubbeljobb alla dagar utom tisdag , ledig lördag och då ska jag ut med kusin och åka fyrhjuling , och sen show på kvällen . Så jag måste verkligen trotsa min hemska träningsvärk imorgon och hinna klart med städningen .

Nu ska jag .. Sova ? !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0