aa visst

Trotsade verkligen träningsvärken idag och har bara finputsningen kvar på flyttstädningen. Tar det imorgon innan jag börjar jobba. Jobbar ju bara 12-20.30, sköönt!

Jag måste fixa en snabbare uppkoppling, men jag har både ett TELIA och ett TRE trådlöst + TELIA på telefonen som jag kör igenom nu för att det fungerar bäst. Dock tror jag inte att jag kan göra något åt mitt problem då vi bor i the fucking skog!!! Det är iofs det enda negativa med att bo här.

På lördag ska jag och Fredrik + en massa folk till ut på något med fyrhjulingarna, kom inte riktigt ihåg vad det var vi skulle på, men det blir säkert roligt ! Lite jobbigt att sitta bakom Fredrik bara då han kör som en galning :P Dock är det jävligt skoj, men föredrar att köra själv. Skulle kanske köpa mig en snygg hjälm också, så jag slipper låna brorsans som är hundra storlekar för stoor :)

Nu ska jag kika ifall 30 grader i februari har laddat klart, så det går att titta på utan en massa jävla buffrande ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0