The devil never sleeps

Godmorgon!

Solen har gått upp och jag kom nästan nyss hem från jobbet. Eller det var en och en halvtimme sen, men vem bryr sig.

Jag har göttat mig och kikat på BB som alltid efter en stängning. Fint de!

Kände suget efter lite bloggande, men det gick fort över. Jag vet inte vad jag ska skriva.

Jag tänker inte skriva om vad jag har gjort eller vad som hänt, eftersom jag ändå kommer att missa hälften, så vad är då vitsen liksom.

Det kan nog låta som att jag är lite bitter, men det är jag inte, så att ni vet.

Idag...hm...klockan är 04.45...så...jag ska nog bara SOVA idag! Fööör ikväll taggar vi till ännu en stängning, jippi!
Äsch, jag är inte bitter för det. För om två veckor börjar jag på mitt nya jobb och där går jag 07.00-16.00 måndag-fredag, så då behöver jag bara jobba till 00.00 på donken, hur skönt blir inte det liksom? Och ja, jag vet att jag är dum i hela huvudet som bara ska ha en vecka semester i sommar och jobba tre veckor dubbelt, men vad gör man inte för lite klirr i kassan.

Jag vill förresten köpa en ny bil, men det borde ni kanske ha förstått efter att ha sett vad jag har för bil?! Jag tyckte dom var snygga när jag köpte min för tre och ett halvt år sedan, men faaaaan vad mycket snyggare bilar det finns!!! Jag vet precis vad jag vill ha, och så småningom när jag sparat ihop lite kosing, då ska ni få se! ;D

Nej fy fan vad trött jag börjar bli. Borsta tänderna, kasta ihop lite välling, plöjja ner det i nappflaskan och sen sängen.
Ni som känner mig, vet ju att jag precis drog ett av mina dåliga skämt, men ni som inte känner mig och anklagar mig för att vara dum i huvudet för det ni just läste, ni får allt ta reda på fakta innan ni anklagar någon sådär.

Äh, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker att du är dum i huvudet just för att du drar så dåliga skämt, och jag känner dig :) jag har då aldrig mött någon med så konstig humor som du ;) knasboll <3

2011-05-25 @ 11:16:20
URL: http://Jessicanorling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0