sick

hallå hallå !

äntligen är jag tillräckligt pigg för att skriva några rader .

har legat i magsjuka i två dagar , fy fan vad tråkigt det är ! avslutade det hela med en jävla feberfrossa igår som höll på att ta död på mig !!!

men idag känner jag mig hyffsat pigg . skulle kunna jobba, men eftersom magsjuka smittar i upp till 48 timmar kom jag och chefen överens om att jag skulle hålla mig hemma idag med . även fast det inte är det jag vill . jag hatar att vara hemma när jag känner att jag lika gärna hade kunnat jobba . men vem vill bli smittad av magsjuka liksom ?

det händer alltså inte så mycket idag . blir en tredje liggahemmaisoffandag bara . jobbigt att jag blir så jäääävla rastlös, så jag ska nog sätta igång en sjuhelvetes jävla storstädning här hemma snart . men det blir nog att göra allt själv , för jag gav precis J min telefon och visade henne ett spel som hon nog inte kommer att slita sig från på hela dagen . men det förtjänar hon , så som hon passat upp på mig dom här två dagarna :)

nu blir det en välförtjänad dusch iallafall , var väl sisådär fyra dagar sen sist :P 

ska ringa mamma nu och fråga om hon vågar ha oväntat magsjuke besök . kaffe alltså ;P oväntat besök , ja ni förstår ;) mina extemt dåliga skämt ..


ha en bra dag ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0