I´m back

Vem är jag? Jag är den jag är när jag är med människor jag kan lita på, människor som visar att dom bryr sig, människor som tycker om en för den man är, människor med vett och etikett och vet vad som är rätt och fel. Sådana människor växer inte på träd, MEN alla de guldklimpar med dessa fina egenskaper jag träffat fram till idag står fortfarande här vid min sida . Det är vad jag kallar kärlek !


Jag talar nog inte bara för mig själv när jag säger att vi alla har en massa olika JAG i perioder i livet. Det finns naturligtvis miljontals olika orsaker till detta.


Jag vet nu (efter många år) varför jag haft olika JAG. De tre största faktorerna är tillit, osäkerhet och självförtroende. Dessa faktorer har påverkat mig och mina handlingar.


Jag håller mig (sedan bara några månader tillbaka) till mitt vanliga JAG. Det JAG:et som bara dom jag håller kär idag känner och har känt till hela tiden, fastän det skiftat i några år.


Jag har gjort många dumma saker, men det har vi alla mer eller mindre, och jag klandrar ingen och tänker inte hata någon. Vi tar saker på olika vis, och hanterar det hur fan vi vill.


Det är i alla fall väldigt roligt att ha gjort människor en del tjänster med de val man gjort.



Det finns fööör många lingon i världen helt enkelt.

 


Kommentarer
Postat av: Älskling

Jag älskar dig! Duktiga sötnos<3

2011-03-21 @ 10:41:25
URL: http://Jessicanorling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0