heaven

jag börjar fundera på om det här ska bli en blogg om hur vuxen jag börjar bli !! ;D 


jag hinner inte skriva så mycket idag . har massor jag måste göra innan jobbet .

igår var jag iallafall och hämtade nya fälgarna, tvättade av dom och provade en på bilen, det kommer att bli awesome !!! 
käkade hos mormor och morfar igår, likt alla andra dagar . jag åt för en vecka famåt , tror tamefan att jag är mätt fortfarande . helt sjukt att en människa med så lite volym, kan få i sig så jävligt !! 

jobbade till 02 inatt .. jag var så sjukt sjukt sjukt jävla trött igår, och höll igång så jävligt att Patricia tillslut var tvungen och fråga om jag var hög ?! iofs frågar dom det ganska ofta. kan det kanske vara allt gerimax jag har börjat stoppa i mig ?! ;) 

har varit uppe sen halv elva idag med. kommer alltså att bli en sjuhelvetes jävla seg kväll ikväll med.  
nu ska jag fortsätta städa. J ligger och sover fortfarande, trots att jag slagit runt med dammsugaren några varv. får se om jag lagar ihop någon mat sen , eller om J får göra någon nytta när och behagar vakna .. för jag måste hinna dammsuga bilen, ta en promenad, duscha och hinna till mekonomen innan jag börjar kl 16 . helvete, måste sätta fart såg jag nu !!! 


ha en bra dag då !! kom gärna och byt av mig på jobbet, så jag får gå hem och sova .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0