GEORGE

halloj !

vi kör här igen va fan ;P

läget då ? jo tack bara bra .

har haft en mysig dag i Gävle med Louise och Katta ! värt som fan ! 
Hämtade upp Louise runt halv elva, vi åkte förbi jobbet och tog en kaffe. Hämtade Katta på Brynäs, sen vidare ner på stan där vi gick runt och kikade lite och hälsade på Mimma på donken. Hon följde med oss en sväng TIO MINUTER i CSO för att hon skulle kolla efter ett nytt skärp :P 

efter det skulle vi gå vidare till JAVA för att käka. JA VA ? JA VA JAVA ? JA JAVA ? VA ? JAAAA VA JAAAAAVAAA !!  
men det var inslaget i en massa kartonger, så vi gick och provade fiket på Flanör istället, det var helt okej !

sedan gick vi till mitt hjärta på SeaFun och hälsade, hon har viljat att jag ska prova ett par byxor där, så då gjorde jag det. dom var också helt okej, så får väl se ifall hon kommer hem med dom någon dag då ;P

vi gick tillbaka mot stan och tog en fika på George , kladdkaka och snickerslatte fick de det bli . gött de !

hemfärd efter det, jag körde Louise till jobbet och sedan åkte jag hem och sov en timme för att jag hade sådan jääääääääääävla mensvärk .

Älskling kom hem tidigare för att hon hade så ont i magen, stackars ! så nu ligger hon här och håller på att dör låter det som .

så nu ska jag åka ner och gymma och köpa en dunderkur till hjärtat !


bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0