min bästa vän

Jahaja vad har hänt här då ? Inte ett jävla skit ser det ut som.

Ändring på det då? Aaa visst !!

Jobbade en jävla massa timmar förra veckan så jag har väl lite att ta igen här den här veckan när jag har lite mer tid..

I helgen fick jag äntligen äntligen äntligen på mina nya fälgar på bilen !! awesome blev det ! :D 
Så det har blivit tre tvättar på  fyra dagar nu + att jag tvättat finsaaben och mammas bil också. Roligt att tvätta bil ?? nja, sådär då ;)

På lördagkväll var vi till Isabell, sen var vi ut på Interpool, det var trevligt sóm vanligt, men dock ingen långvarig vistelse denna kväll eftersom jag skulle jobba på söndagmorgon kl sju. Efter jobbet var vi till mamma och pappa och käka söndagslunch, färsk lax och mammas super super super goda sallad !! mmmmm !!!
Blev BB final hos Malin och Micke på kvällen och så har det blivit dom två senaste kvällarna också, eftersom boxern verkar gjort sitt här hemma.

Hade så jävla mycket jag skulle skriva när jag tog tag i det här, men har fan glömt alltihopa.

Nu måste jag packa väskan och sen sova, börjar 06 imorgon :( men efter jobbet blir det en fika med Sara !! mys !

Nu ska jag gå och dra ur bruden ur duschen och slänga henne i säng <3


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0