Det var ett jävla liv..

haha, det är fan helt sjukt vad folk pratar skit ! så fort man bara varit kontakt med någon, så har man gjort de, de och de ! Yeeee, för folk har inget eget liv ! Stackars ! haha, kul .. skönt och bo i Torsåker igen, skönt o slippa allt snack vareviga dag.

Födelsedagsfest imorn, utgång i Falun , TAGGA ! Ja, men visst ! Men först innebandy i Gävle och sen hårfärgning, om det finns tid. Jag ska spara ut mitt hår en bit igen, så jag kan ha min söttoffs ;) det är det bästa ! 

Nu...mys med bror m.flickvän, mor & far. . Känns lugnast så idag ..

Me like my family sooooo fucking much ! <3


Trevlig helg, sup & stup 

// Mallan.sötast.com

Don't miss it ! My english is so very baaaaad, but who cares ? NOBODY !!! BYEEE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0