Det går bra nu ..

Godmorgon !

Nu är jag hemma efter ännu en fartfylld kväll .. blir så sent jämt, förstår inte hur jag lyckas ?! Men är man inte trött och inte vill sova själv, så får man ju hitta på något annat ist ;)

Jag och Lotta åkte iallafall in till Gävle igår för att fika med Putte, det var himla trevligt måste jag säga ! A little back in the days time där ...

Sen gjorde jag något annat och nu är jag hemma hos mor & far =) flyttar nog hem till Sandviken imorn, det känns som att det är dags . Ska försöka komma iväg till IKEA och så i helgen och kanske köpa sig lite vårsaker till lägenheten + lite annat smått och gott som får det att bli lite annorlunda där .. vill ju så gärna bo kvar, även fast det känns jobbigt !!


Läggdags nu ... Sleep well .

// Malin












Det var mys !


Yeeh , it feels good ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0