Ingen Rubrik

Nu vare längesen igen ...

Orkar inte skriva vad som hänt de senaste dagarna, de som känner mig vet redan =)

Igår var vi iallafall in på church street .. Fick vänta närmare 2 timmar på bord, men vi var ju 9 st , så då tar det lite tid .
Tänkte välkomna farmor in i "blogg-världen" med denna bild:

Efter att vi varit på shurt street, åkte jag till Hofors och sällskapa Sofie, klockan var väl sådär vid ett när jag kom dit, så vi avslutade kvällen en timme på Depå , hahaha ! Nyktra såklart ! ;D


Idag har jag varit och hälsat på ena delen av släkten, var längesen jag såg dom nu . Är ju inte hem så mycket numera .. Här är ett smakprov på en utav dom (och jag själv såklart):
 
På em blev det bandy, SAIK - EDSBYN .. Matchen slutade 3-4 för den som är intresserad ;) Mina "fossingar" har förövrigt tinat upp nu efter 2 timmar ;D

Är I Torsåker nu .. Elin ska klippa mamma, och sen blire kika film o åka lite i min Älskling ...
 
Bilderna kommer snart ... =)

Ha en bra kväll !

Puss O Kram !

Glöm inte att läsa mitt inlägg nedanför , det är grymt bra skrivet ..

Kommentarer
Postat av: Inger Marianne

Hejsan Mallanbrallan! Tack för trevligt sällskap i går kväll på saloonen, men du vågar inte lägga in någon förskräcklig bild av en gammal kä.....g det passar inte i din blogg! så det så! men å andra sidan är det faktiskt riktigt roligt med blogg om man har tid och något att skriva. vilket jag inte har just nu. KRAM från f......r

2009-02-01 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0