Veckan har gått ..

Jaha, då var det måndag igen .. Var en vecka sedan jag skrev här nu, förutom igår då , men lever man ett stressigt liv så gör man .. =) Men jag är inte bitter för det, vill försöka hinna med alla mina vänner och min familj lika mycket .. Men mig själv då ? haha, ja det är ett senare problem att ta tag i . haha ! Även fast jag tror att jag tagit tag i mig själv ganska bra de senaste veckorna, mina nära och kära säger så iaf .. Så det är skönt att höra .

Veckan som gått kommer jag inte ihåg riktigt nu , men den har iallafall tillbringats i Hofors, utom i torsdags natt då vi var ut på Slick i Gävle .. Det var helt okej ! Mycket träning har det blivit, eller iallafall mer än vad jag är van med ;P

Fredagkväll var också mycket lyckad . Jobbade till 19, åkte hem till Sara som var själv hemma . Där väntades ett uppdukat bord med tacos på oss .. Inte dåligt Sara :P mycket gott ! Åt cocosbollar till efterrätt, haha och ja det var kuul ! :P jag var var iaf kladdig i hela ansiktet efteråt .. Vi drack även våran favorit "smulgubbe" till ; )
Vid tio snåret bar det iväg till Hofors för mig .. Jag, Sanna, Sofie & Madde gick på Depå där Itchy Daze spelade, asbra var det , och vilket drag på scen !
Kan ju säga att det skivan har gått på repeat enda sen i fredagsnatt, haha  ! Sjuukt bra !


haha , igår var jag, min kusin o bror ute o finkörde i skogen med en "pansarvagn" . Så jävla roligt var det !
På kvällen blev det bio .. Den var nog bra om man fattade något , haha ganska trög ja :P
Som sagt S, synd att det inte var någon från Sandviken där och såg oss på våran "dejt" då jävlar hade rykterna gått som en löpeld genom denna lilla håla ! hahahahahaha !


Nej , åter till arbetet . Blir en lång natt . Tjaaaao !


Kommentarer
Postat av: sara

Åh, jag älskar smulgubbe! :) Den där lilla smulisen ;D ..

2009-02-16 @ 07:08:07
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0