Det går utför i nedförsbacke

Hej Hej !

Dålig update på MallanBrallan nu lär jag säga ..

Har väl inte hänt något speciellt de senaste dagarna .. hmm .

I tisdags var iallfall moster, mormor & lilla Alva hemma hos mig . Det var mys ! Alva fick som vanligt låna sin snälla gudmors (jag) telefon, men denna gång lyckades hon med att dränka den rejält för min telefon ville inte fungera alls : ( 
Jag var alltså väldigt svåråtkomlig den här eftermiddagen, men det ordnade upp sig mot kvällningen då jag åkte och lånade min brors telefon . Det var väl inte jätte populärt från hans sida, då han vet hur länge jag brukar kunna hålla en telefon vid liv . Inte länge alls ! Men jag fick låna den iallafall .. Tusen Tack my best brother .  =)

Onsdags jobbade jag stängning, hyfsad dryg sådan .. Sparfy var kvar till stängning för hon skulle vara min sovkamrat denna natt , men först var vi iväg till Hagaström .. Maria hängde även på , trevligt ! Inte ofta man träffar på den tjejen nu för tiden inte. Satt väl där och snacka till en halv fyra kanske, sen fick vi åka till Kungsgården för att köra hem Nicole innan vi äntligen fick komma hem till mig och lägga hos i en varsin soffa o somna till Tzatziki, haha ! Dock somnade inte jag, bara lilla Sparfy !

Torsdag då .. hmm . Tog mig en promenad med Sparfy till jobbet . Var meningen att bilen skulle tvättas, men sånt jävla väder ju  .. Går inte då inte . Så fick hjälp att kolla så allt är okej med bilen till besiktningen . En lampa på skyltbelysningen som vi bytte bara . Ja och sen var det jobb för hela slanten igen ..

Idag är jag uppe med tuppen ! =) men ska någon annan upp tidigt, ja då måste man ju offra sig ; )
Sitter på jobbet och käkar frukost nu, ska strax ta mig hemåt o slänga i lite tvätt . Sen ska Vi tvätta min bil och sätta på tillfälliga reflexer på kofångaren, så min älskling går igenom besiktningen ..
Jag skulle ha jobbat stängning idag också, men är bjuden på två födelsedagskalas, så jag fick efter mycket om och men bort min tid ikv, men då ville jag ist jobba på dagen, så då missar jag min tid till bilen , men världens bästa morfar kommer som en räddande ängel från Thorsfield och besiktar min bil :D Så allt löser sig alltid ..

Idag kommer beslutet om det blir någon 3 månaders vistelse på Cypern för MallanBrallan i sommar .. Håll tummarna för mig !


Varför jag skriver så utförligt, det är mest för att mamma ska ha lite koll på vad jag har för mig om dagarna, haha !

Nej, nu måste jag lägga på ett kol .. Har mycket att hinna med idag . + att jag fick erbjudande om att följa med ut på isen och sladda lite , och det är svårt att tacka nej till , så det ska jag klämma in här på min fullspäckade fredag . Åka bil har man ju alltid tid med ;D

Rätt komiskt att man typ ska på parmiddag imorn , haha ! Du & Jag eller Sofie ? ; ) Jäää !

Okej , nu måste jag dra !

Ha de bra hörni !

Puss & Kram

// Malin


Kommentarer
Postat av: Inger Marianne

hejsan! det är inte bara mamma som vill ha lite koll, även farmor följer din blogg ha ha

kram kram

2009-03-08 @ 22:14:40
URL: http://imedesignblogg.blogspot.com
Postat av: Jessica

ja nog var det dålig update allt ;)

2009-03-09 @ 10:59:10
URL: http://mattssonjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0