Syyyynd

aa men tjaa !

Idag har jag varit upp me tuppen ! fan .. han gal som tok ! inte riktigt klok ..

Åkte hem till mig tidigt imorse, packade en väska och drog hem till mams3n . där blev det ett glas juice och en "tupplurr" på soffan innnan vi drog upp till ridskolan, där jag fick agera "babysitter" i kylan åt gobiten, men hon är så sjukt goo, så det gör jag gärna ! :D

Efter det åkte jag och handlade, och gjorde langos åt mamma o bror =) dutti ja ! 

Em kaffe blev det efter det, hade fått semlor av moster .. haha shit vad jag lät som en kärring nu kände jag, men den bjussar på ;)

Hårfärgning på mams3n nyss, inte hunnit så mkt mer . Väntar på Elin ska ringa nu bara, så jag kan åka och hämta henne och åka hem till o laga ihop lite mat . Sparfy & ev Sara dyker nog upp lite senare också, då blire charader o film för hela slanten kan ja lova .

annars .. hade jag inte så mycket mer idag . Syyyyynd ! :P


ha en bra helg vettja ! 

Hej Svejs ! 

// Malin
   

Kommentarer
Postat av: Jessica

hallå jag då :O;)

2009-02-06 @ 18:47:49
URL: http://mattssonjessica.blogg.se/
Postat av: sara

Vännen, om jag inte kommer förbi ikväll. Kan vi inte ta en spelkväll nästa fredag då? Du, jag, sparven och Elin? :)

2009-02-06 @ 19:50:26
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0