CS

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa . Blev bjuden på mat här idag, de e bra de =) Ska fika lite innan jag drar hem till mig, och vidare till en efterlängtad stängning , noot ! Men får se fram emot sladdandet inatt ist ;P

Sov hos Sofie inatt .. Hon "skällde" på mig för att det alltid blir så sent när jag är där, men det är bara för att vi har så mycket att prata om hela tiden. Det är skönt ! Sofie är Bäst ! Hon vet vad som händer .. Och hon vet vad som kommer att hända . Hon är nästan som en liten spåkärring ; )

På tisdag ska vi gymma, simma o sola . Sen ska vi hem se en bra film, götta oss lite och gråta "för kärlekens skull" .. haha ! It was nära today ! söthuvve !


På fredag är bartenderkursen bokad och KLAR , äntligen ! 8 - 22 Juni , Byye Sweden, Hello Cypern ! 

Städa hemma imorn, strukturera lite och sen ska jag jobba ihjäl mig varje ledig dag , så Australien resan också blir av :D


Ha en bra "vilodag" ! 

// MallanBrallan 

Kommentarer
Postat av: sara

Mallan, du kanske skulle bli youtubekändis med filmen vi spelade in på dig igår? :D

2009-02-08 @ 16:28:00
URL: http://sarajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0