Skumt

Tjabba, som min bästa vän alltid uttrycker sig !

Tisdag idag då, känns sådär, eftersom jag jobbar stängning, men det brukar kännas bättre framåt kvällskvisten =)
Får kanske besök av min vän efter tio, så då känns det lite lättare. Snacka lite skit får ju alltid tiden att gå liite fortare... Som igår när jag och Sofie satt och snacka efter filmen...Hon skulle upp och jobba tidigt, så vid tolv sa jag att jag skulle åka, men så kom vi in på något, så helt plötsligt var klockan halv två, skumt !

Har inte så mycket annat att skriva just nu än att jag fortf har en grym träningsvärk, haha ! Oträndad.com


See you Later // Mallan


Kommentarer
Postat av: sofie

träningsvärk !!! hahahaha ;) bilden; raderad. haha.

2008-12-16 @ 13:58:57
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får väl skylla dig själv när du får upp sådana bilder ;)

2008-12-16 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0