awesome

haha jag måste bara få skriva en sak .

jag älskar mitt liv och allt som händer i staden där jag tillbringar mycket tid . hahaha jag verkligen älskar det , så fruktansvärt jävla patetiskt . det är liksom är repris av mitt liv som glider förbi just nu . härlig känsla , att det bara är mitt förflutet .

i´m lovin it
i´m lovin it
i´m lovin it
i´m lovin it
i´m lovin it


nog om allt patetiskt . jag har skrattat klart för ikväll . det är underbart att bara stå bredvid och se allt !!!


ledig imorgon . myskaffe på verandan på morgon , ett kort gympass , lite tvätt , mat hos mormor o morfar , upp till mamma och putsa gaddarna , lite mer tvätt , hämta mina nya fälgar , fotbollsträning , mer gym och sen avslutar vi en grym dag med en grym tjej ! Jessica Norling , du är den bästa jag vet ! <

får se förresten om chefen från jobbet jag blivit erbjuden ringer imorgon . det vore awesome !!!


sov gott , det ska jag ! hjärtat väntar i sängen nu .


hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0