GRATTIS

Vill bara säga GRATTIS Sofie ! :D Du är världsbäst !

Fan vad jag har snackat för mycket den senaste tiden, men jag tror att det har varit bra .. Ja folk säger det iallafall att man ska ut med det när man mår dåligt, lättare att bearbeta det då . Tur man inte snackat skit iallafall, allt jag pratat om är ju sant och saker jag mår/mått dåligt över . Sen har jag ju skojjat om vissa saker , el hittat på saker jag "gjort" för att se hur fort skitsnacket går, haha så jävla klockrent ! Me love myself ! haha !

Nu ska jag ta mig en dusch efter två timmars jobbande idag, haha ! ;) Sen ska jag till mormor o morfar och få mig lite mat, sen drar jag mig upp till Hofors en sväng ...utan någon som helst speciell orsak . haha så kul när folk tror saker ...  

Hörs då ! Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0