Full fart .. Smart

Jaha då var helgen över...IGEN ! Alltid lika tråkigt när det blir måndag .

Gårdagen(Lördagen) blev en mycket lyckad kväll .. Lite för mycket alkohol för de flesta av oss, men ibland är det vad som behövs =)
Jag har varit ut i Falun 2 ggr nu, och jag tycker faktiskt att det är riktigt skoj där ! Sofie fick ju åtta fribiljetter igår, så en gång till den här månaden ska vi ta oss dit iaf, gällde ju bara januari ut så ..

Idag skulle jag ju som sagt ut på friluftsliv, men av någon anledning (bara för att jag tog mig upp spikrak imorse kl 8) så blev det inte så ... Så istället fick det bli sängen och en massa fika hela dagen, sen upp te Hofors och träna ett par tim. Det gjorde jag faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv ;)
Unnade mig en bio nu på kvällskvisten med de två knäppaste jag känner, haha ! Men så tok-snälla ! Förövrigt .. Grymt bra film ! 

Nu läggdags .. börjar 06 .. Fuck ! 

Tjaaarå ! 

 
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: sofie

knäppa ! nu förstår jag inte hur du tänkte.. men malin.. "du sofie; ställ dig inte upp för jag tror att vi är fulla fortfarande" haha ;)

2009-01-12 @ 00:45:19
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: Jag

haha, skitkul ! :P

2009-01-12 @ 00:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0