911

Lägger in ett snabbt inlägg nu när jag väl har tid att sitta här i fem min ...


Varför måste något hemskt hända innan man inser vad som är rätt ?

Kan någon svara på det ..


Allt som sker har en mening ...


Vi ska bli sambos, spännande !  ; ) Sovrums-tv, äntligen ! haha
...tom ett hyfsat välfyllt kylskåp kanske ?

Det sista halvåret som är kvar nu, så ska jag verkligen utnyttja min underbara lägenhet till MAX ! Så jag känner när jag flyttar att jag verkligen tog vara på den .

"Bara" 8 månader kvar tills vi drar nu ! :D Kan inte bli ett bättre läge än såhär ! 


Lill vovven , Saknar Dig !  

Och till mina vänner och min familj ... Ni är SUPERDUPER BÄST !

Sara ... Tusen Tack för supergod mat igår ! Vet inte ifall jag tackade ordentligt .. Och du .. Det ordnar sig förr eller senare =)

Ha en fortsatt bra helg allihopa ! Det ska iallafall jag ! ;D

Ska "hem" till hofors nu och "kramas" med min bästis ; )


// 911 i ´am coming home tonight ...


Kommentarer
Postat av: Jessica

det blir inget av med flytten har jag ju sagt ;)

2009-02-15 @ 12:26:51
URL: http://mattssonjessica.blogg.se/
Postat av: Malin

haha joooo !!!

2009-02-15 @ 16:22:47
URL: http://mallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0